Toekomstige bewoners nemen eerste kijkje in nieuwe woonwagens aan Goudse Rijpad
Foto: Woonforte
De toekomstige bewoners van de nieuwe woonwagens aan het Goudse Rijpad hebben voor het eerst een kijkje kunnen nemen in hun nieuwe woning. Slechts een dag nadat de eerste twee woonwagens waren geplaatst, organiseerde woningcorporatie Woonforte een kijk- en meetdag op de locatie.
Tijdens de bijeenkomst kregen bewoners de gelegenheid om de woonwagens van binnen te bekijken en alvast plannen te maken voor de inrichting. Er werd druk gemeten en overlegd over de indeling van de verschillende ruimtes. Van de positie van meubels tot de inrichting van de slaapkamers: voor veel toekomstige bewoners werd hun nieuwe woonplek voor het eerst echt tastbaar.
De kijk- en meetdag werd gekenmerkt door enthousiasme en blijdschap. Voor veel bewoners betekent de komst van de woonwagens het einde van een lange periode van wachten. De oplevering van de nieuwe standplaatsen wordt dan ook gezien als een belangrijke mijlpaal.
De komende weken worden de woonwagens gefaseerd naar het terrein aan het Goudse Rijpad vervoerd. Volgens Woonforte arriveren er iedere nacht twee nieuwe woonwagens op de locatie. Uiteindelijk komen er tien woonwagens te staan.
Naar verwachting worden de woningen deze zomer verhuurd en kunnen de nieuwe bewoners hun intrek nemen in hun woonwagen aan het Goudse Rijpad.
3 reacties - Toekomstige bewoners nemen eerste kijkje in nieuwe woonwagens aan Goudse Rijpad
Laat deze lieve mensen ,waar in ze willen, wonen ,daar dan ook in wonen, zou alleen maar beter zijn.
Dwing ze nooit, en stop eens met verwijderen , van woonwagen plaatsen, moeten ercnog veelnmeervkomen.
Mijn mening, al jaren bevriend met mensen uit de dcwoonwagen, betere vrienden zijn er niet, staan dag ennnacht voor je klaar, en zorgen gelukkigvwel voor Opa,s Oma,s ,ouders ,broers zusters ,kleinkinderen zelfs achterkleinkinderen.
Zorgen beter voor elkaar, als meeste andere.
Behoud van onze woonwagen bewoners, mag nooit gestopt worden, maar moet alleen maar groter, worden.
Ze zitten bij mij , voor altijd in mijn hart.😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ en dat zal niemand van mij afnemen.,nooit niet.,lievere mensen zijn er bijna niet meer , als deze mensen,ik heb prachtige herrinneringen en hele mooie ,en nog steeds.
En dat is echt al heel lang ,waar ik super trots op ben .
Ik blijf vechten voor deze lieve mensen, en hun rechten, er worden boten gekocht voor vuchtingen, maar onze eigen mensen laten ze barsten en gedwongen in een woning, te wonen, waar zei totaal niet in opgroeid zijn.
Laat ze leven zo als deze opgegroeid zijn, en zorg eens voor meer plekken, voor alle kinderen, en kleinkinderen, daar wordt ik blij van, niks woonwagens verwijderen, nog veel meer moeten erbij.
Hele gezinnen worden tot groot verdriet uit elkaar getrokken door dit beleid.
Ik strijd verder voor de woonwagens,dat familie,s niet uit elkaar gelukt wordt zoals het nu gaat.
Mijn mening en blijf bij mijn mening, ook al ben ik zelf , geen woonwagenbewoner, maar een gewone vrouw die op gegroeid is ,als burger meisje, maar kom he aan de woonwagen bewoners kom je aan mij.
Kom er al jaren, mooiere samenleving, van fam en aan hang, is er niet.
Hou van deze mensen, en zal ze beschermen. Ook,door mijn mooiste tijd ,samen met mijn man , en onze twee jongens, helaas nog maar een zoon.,daar onze jongste er bijna is op groeit, door zijn grote vriend, en ouders.
Plus de hele familie er omheen.
Dagelijks nog dankbaar voor, al hun hulp liefde, en nog steeds, onze vriendschap.

