Reclame bij snelwegen moet kaartverkoop Alphens Zomerspektakel boosten

Alphen aan den Rijn – Op bijna honderd digitale snelwegschermen verschijnt de komende weken reclame voor het Zomerspektakel aan het Meer, in een poging de kaartverkoop voor de openingsavond van het festival op vrijdag 6 juni te verhogen. Volgens voorzitter Stanley de Looze zijn al meer dan tienduizend kaarten verkocht, maar er is nog ruimte voor duizenden extra bezoekers aan de Zegerplas.
Op de openingsavond treden onder andere Son Mieux, Kane en The Dirty Daddies op. Voor deze dag zijn tickets verplicht, terwijl de toegang op zaterdag en zondag gratis is. “We zitten boven de tussenstand van vorig jaar, maar de groei is niet meer spectaculair,” aldus De Looze. De organisatie schakelt ook influencers in om via social media extra promotie te maken.
Naast muziek zijn er ook kinderactiviteiten, obstacle runs en op zondag een kerkdienst met gospelzangeres Shirma Rouse. Deze dienst draait om het thema ‘Waar vind jij geluk?’.
Kaarten zijn verkrijgbaar via de officiële website van het Zomerspektakel.