Column: In Alphen word je sneller opgepakt voor protest dan voor het slopen van de zorg
mei 17, 2026 om 15:47,
4 reacties

4 reacties - Column: In Alphen word je sneller opgepakt voor protest dan voor het slopen van de zorg
Dave Roggeveen - mei 17, 2026 om 21:43
Hier spreekt één van de oprichters van de Actie groep. Wij zullen door blijven strijden, net zolang tot we een volwaardig ZH hebben in die gemeenten die qua inwoonners op schaalt. Willen we niet dat Alrijne ziekenhuis afschaald qua zorg! Dat is namelijk zorgenlijk. Wij van de actie groep Nachtwacht gaan door met actie, waar het toe zal leiden dat weten wij nog niet.
Machiel van der Schoot - mei 18, 2026 om 12:26
Kap nou eens met die door ChatGPT geschreven columns. Je maakt jezelf belachelijk
Kees - mei 18, 2026 om 14:27
Ah, daar is Machieltje weer. Machieltje deugt maar dat is makkelijk want Machieltje is rijk, met een huis met zwembad en dure auto's. Machieltje heeft ook vriendjes op hun hoge posten. Relus is een vriendje.
Soms wordt Machieltje boos en dan doet hij raar en schrijft hij nare stukjes. Die vind hij zelf geweldig maar als een ander een stukje schrijft gaat hij kinderachtig doen, iets met ai en zo.
En als Machieltje heel boos wordt gaat hij "achter mensen aan". Dan looft hij zelfs kopgeld uit..oei, dat deugt niet, ventje. Maar laten we Machieltje maar gewoon negeren, dat is het beste bij meneertjes zoals Machieltje.
Niu dahag, Machieltje..ga maar lekker een plonsje doen in je badje.
Soms wordt Machieltje boos en dan doet hij raar en schrijft hij nare stukjes. Die vind hij zelf geweldig maar als een ander een stukje schrijft gaat hij kinderachtig doen, iets met ai en zo.
En als Machieltje heel boos wordt gaat hij "achter mensen aan". Dan looft hij zelfs kopgeld uit..oei, dat deugt niet, ventje. Maar laten we Machieltje maar gewoon negeren, dat is het beste bij meneertjes zoals Machieltje.
Niu dahag, Machieltje..ga maar lekker een plonsje doen in je badje.
Ko - mei 19, 2026 om 22:25
Die Machiel gaat over lijken. Zint hem iets niet stuurt hij een knokploeg op je af. Of ze steken je auto in de fik. NSBer is het.

